Català / Español / Français / English  ·  TEL. +376837001 · EMAIL adord@educand.ad

Notícies

Els més petits de l'escola canten caramelles per preparar la Mona de Pasqua

26-03-2026
Els infants de maternal A recorren tots els cicles del centre per aconseguir els ingredients necessaris

Avui ha estat un dia molt especial a l'escola. Els nens i nenes de maternal A, els més petits del centre, han sortit plens d'il·lusió a cantar caramelles pels diferents espais de l'escola.

Amb molta alegria i entusiasme, han visitat tots els cicles, cantant davant dels seus companys i companyes més grans, que els han rebut amb somriures i aplaudiments. Gràcies a les seves cançons, han anat aconseguint diversos ingredients que serviran per elaborar la tradicional Mona de Pasqua.

Aquesta activitat no només ha permès als més petits viure una tradició popular d'una manera vivencial, sinó que també ha fomentat la convivència entre alumnes de diferents edats i ha omplert l'escola d'un ambient festiu i acollidor.

Amb tots els ingredients recollits, els infants de maternal A s'han posat mans a la feina i han elaborat la seva esperada Mona de Pasqua. Sens dubte, una experiència dolça i inoblidable!


Xarxes socials: