Català / Español / Français / English  ·  TEL. +376837001 · EMAIL adord@educand.ad

Notícies

Cursa contra la fam

27-04-2026
L'Escola de Maternal i Primera Ensenyança d'Ordino, compromesa amb la solidaritat.

L'Escola de Maternal i Primera Ensenyança d'Ordino reafirma, un any més, el seu compromís amb les causes solidàries participant en el projecte d'Acció contra la Fam.

Aquesta organització humanitària internacional treballa arreu del món per combatre les causes i les conseqüències de la fam. La seva tasca se centra, entre d'altres, en salvar la vida de nens i nenes amb desnutrició i garantir que les famílies tinguin accés a recursos essencials com l'aigua potable, els aliments, l'atenció sanitària bàsica i la formació. També ofereixen suport a les persones refugiades per cobrir les seves necessitats més bàsiques.

Des de l'escola, es participa activament en aquesta iniciativa amb l'objectiu de recaptar fons i contribuir a aquesta important tasca solidària. Aquesta acció no només ajuda a sensibilitzar l'alumnat sobre les desigualtats globals, sinó que també fomenta valors com la solidaritat, l'empatia i el compromís social.

Des del centre volem expressar un agraïment sincer a tot l'alumnat i al professorat per la seva implicació i col·laboració en aquest projecte, que any rere any esdevé un exemple de participació i generositat.


Xarxes socials: